wtorek, 7 stycznia 2014

1. Na początek.

Witam Was serdecznie! Świat blogowy jest mi znany. Dlatego znów tu zawitałam. Założyłam tego bloga po to by rozdzielić dwie rzeczy. Nieodłączne mojego życia. Mianowicie zamiłowanie do pisania, do refleksji. Do dzielenia się swoim szczęściem a także swoimi smutkami. Przemyśleniami. Relacjami międzyludzkimi. Z pasją do fotografii, ubrań, kosmetyków. Fotografię uwielbiam. Od ponad 6 lat się tym zajmuję. Można oglądać moje zdjęcia np na fanpage na fb. Lub innych fotograficznych stronach. Jeśli chodzi o modę. Żadna ze mnie stylistka a już tym bardziej modelka. Zdecydowanie wolę stać po drugiej stronie obiektywu.
Staram się dbać o siebie, dobrze wyglądać mimo rozmiaru L/XL. Prowadząc tego bloga, zamieszczając tu zdjęcia, chcę po części się przełamać. I zdobyć pewność, że każdy z Nas jest inny, ale bezapelacyjnie wyjątkowy. Czy ktoś nosi rozmiar 34 czy 42. Będę dzieliła się z Wami nowościami w swojej szafie. Będę chciała pokazywać jak najwięcej outfitów. A także recenzji kosmetycznych. Będzie także o filmie, książkach i kuchni.

A na początek zostawiam Was ze zdjęciami z wesela mojej kuzynki. 31.08.2013r.





Pozdrawiam ciepło i zapraszam! :-))

22 komentarze:

  1. pięknaś!
    powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie piękne, kuzynce i jej mężowi życzę samych radości na nowej drodze. :) Tobie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś prześliczna ! :) piekne Ci w bieli :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie Ci się świetnie pisało! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym poszła na wesele mmm

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne dziewczyny :) Powodzenia w blogowaniu, niech wena Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Ja również piłam do niedawna drożdże i smak mi ich w ogóle nie przeszkadzał, ale czekanie aż ostygną, więc na razie przestałam je pić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w prowadzeniu bloga od nowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ! Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna !
    Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już obserwuję :-)

    Pozdrawiam

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. :)
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna z Ciebie dziewczyna czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy ! :) i wytrwałości życzę w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna fryzurka , powodzenia w blogowaniu, będę zaglądać do ciebie, pozdrawiam serdecznie Justiafshion

    OdpowiedzUsuń
  14. o!!
    Witamy wśród bloggerów! :D
    powodzenia kochana!!
    buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie w blogosferze:) Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz! Na pewno nie powiedziałabym, że nosisz tą eleczkę:) wyglądasz bardzo sympatycznie!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądacie, dobry początek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :) i oczywiście czekam na Twoje looki !

    OdpowiedzUsuń